Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Natečaj #GlassRepurpose

Steklo v novi podobi in uporabi


Naša Steklarna je v sodelovanju z MAO v okviru BIO 26 v septembru na družbenih omrežjih izvedla nagradni natečaj #GlassRepurpose. Z natečajem smo želeli spodbuditi k razmislek, kako ponovno uporabiti steklene izdelke. Na natečaju smo prejeli več kot 70 idejnih predlogov. Člani strokovne komisije, ki so jo sestavljali Matevž Čelik Vidmar – MAO, Erika Oblak - Ekologi brez meja ter Mateja Š. Dimic – Steklarna Hrastnik, smo izbrali tri najboljše predloge.


Z natečajem smo želeli opozoriti ter ozavestiti večjo skrb za okolje in trajnostno naravnanost. Iskali smo izvirne, nevsakdanje ideje s tržnim potencialom – predvsem pa smo iskali ideje, ki upoštevajo uporabo večjih količin že uporabljenega stekla. V Steklarni Hrastnik si želimo, da naši izdelki na koncu svoje prvotne uporabniške poti ne postanejo zgolj črepinje, ki jih pretopimo nazaj v nove steklenice. Želeli smo opozoriti, da lahko tudi že uporabljeni izdelki dobijo povsem novo uporabno vrednost. Pomembno se nam zdi tudi to, da za realizacijo Pri prispelih idejah smo prav tako upoštevali, da realizacijo le te ne bi bila potrebna obremenitev okolja in poraba dodatne energije.


Prvi 3 nagrajenci, ki so po mnenju komisije podali najboljše ideje, so:


1. MESTO: Katja Keseric Markovič za predlog Vzpostavitev platforme za trgovanje z odpadki, ki predstavlja korak bližje h krožni ekonomiji. Moj odpadek je surovina / material za nekoga drugega. Obrazložitev: Ideja o vzpostavitvi platforme za trgovanje in razvrščanje odpadnega / uporabljenega stekla je izvirna in nevsakdanja. Sega izven okvirjev razmišljanja in iskanja rešitve. Platforma skrbi, da odpadno zavrženo steklo ne postane odpadek, ampak surovina nekomu drugemu. Komisija ugotavlja, da bi bilo potrebno za realizacijo katerekoli prispele ideje na tem natečaju razvrščanje in sortiranje odpadnih steklenih izdelkov, za kar bi potrebovali sistem in ta platforma je odgovor na to vprašanje. Ker prispela idejna rešitev predstavlja tako orodje kot rešitev zastavljenega izziva in je predpogoj za uporabo velike količine že zavrženega stekla, ji je strokovna komisija soglasno podelila prvo mesto.


2. MESTO: Nejc Juritsch  za predlog  Kosi stekla + beton = transparentna stena. Obrazložitev: Ideja o uporabi steklenih odpadnih kosov v gradbenih / betonskih konstrukcijah omogoča različne efekte (transparentnost sten) ali kot gradben material namesto peska. Gre za področje, ki bi lahko porabilo večje količine zavrženega materiala brez dodatnih energetskih vlaganj in onesnaževanja.


3. MESTO: Špela Muhič za predlog Drobci večjih količin stekla zapolnijo prostor med velikimi steklenimi površinami. Obrazložitev: Uporaba manjših steklenih odpadnih kosov (črepinj) kot polnilni material za razne pohištvene elemente in predelne stene omogoča uporabo večje količine zavrženega materiala. Izvedba, ki dodatno ne obremenjuje okolja in zanjo ni potrebna dodatna energija za predelavo.


Ustvarjalka najboljšega dela po izboru žirije bo prejela finančno nagrado v višini 1.000 evrov, vsi trije pa so vabljeni na »Steklarna Hrastnik doživetje«, kjer jim bomo predstavili naše podjetje z ogledom proizvodnje. Vsem, ki so na natečaju sodelovali, se seveda iskreno zahvaljujemo. Veseli smo, da smo prejeli tako bogato število idej, ki kažejo, da je skrb za okolje pomembna tematika, steklo pa hvaležen material za ustvarjanje – tako povsem na novo kot že uporabljen ima nešteto možnosti recikliranja. In kot takšen ustreza najvišjim standardom ekološkega materiala.

 

Slika1 Slika2

TOP finalisti HR&M konference 2019

Projekt naše steklarne za področje zaželenega delodajalca so opazili tudi strokovnjaki s kadrovskega področja.


Naš projekt SKUPAJ V NOVE ZGODBE oz. pozicioniranje Steklarne Hrastnik kot zaželenega delodajalca je bil izbran za TOP finalista! Projekt je naš direktor sektorja za kadre in splošne zadeve, Ivan Papič, predstavil tudi na včerajšnji HR&M konferenci 2019, ki je potekala v Ljubljani. Po odlični prezentaciji, ki je navdušila tudi občinstvo, je sledila slavnostna podelitev.


Ponosni smo, da smo se uvrstili med dva TOP finalista med velikimi podjetji ter na koncu prejeli priznanje za naše delo. S projektom smo dokazali, da smo na dobri poti, da delamo dobro, ponujamo veliko in razmišljamo kreativno. Pokazali smo, kako skrbimo za zavzetost, motivacijo, zadovoljstvo, dobro počutje in zdravje zaposlenih. Ter da je skrb za osebni in karierni razvoj na prvem mestu.


Iskrene čestitke tudi vsem ostalim prejemnikom priznanj in nagrad – vsem je namreč skupna skrb za razvoj in boljšo prihodnost.

 

KKK 1

KKK 2 KKK 3

KKK 4 KKK 5

Z zaposlenimi želimo graditi zgodbo o partnerstvu

Kadrovska strategija, izobraževalni programi, vloga coachinga  kot učinkovitega orodja osebnega in profesionalnega razvoja, opolnomočeni zaposleni, pripravljeni na izzive prihodnosti, ki jih prinaša industrija 4.0. v delovno okolje (ki se spreminja, zahteva nove tehnologije, nove kompetence, nova znanja) so bile teme pogovora Ivana Papiča, kadrovskega direktorja Steklarne Hrastnik za Radio Slovenija. Prisluhnite zanimivemu pogovoru TUKAJ.

Steklena skulptura za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije iz Steklarne Hrastnik

Steklarna Hrastnik podira mejnike in utrjuje svoj položaj v segmentu parfumerije. To dokazuje tudi dogovor o dolgoročnem sodelovanju z organizacijo The Fragrance Fundation France, za katero so izdelali skulpturo za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije FiFi. Steklarna Hrastnik je skulpturo, totem parfumskih stekleničk, ustvarila v sodelovanju s priznano oblikovalko Sylvie de France in podjetjem Quadpack. Skulptura je izdelana iz trajnostnih materialov, stekla, lesa in organskega bombaža ter odraža vrhunskost v dizajnu, izdelavi in odgovornost do okolja.


Nagrada FiFi se podeljuje za izjemne dosežke na področju parfumerije, ki so bili predstavljeni na trgu v preteklem letu in izstopajo zaradi dišave, embalaže ali komunikacije. Ker gre za nagrajevanje odličnosti in inovativnosti na področju parfumerije, v fundaciji želijo, da to odraža tudi skulptura, poleg tega pa mora biti trajnostno zasnovana. Izbira stekla in lesa kot trajnostnih materialov je bila logična, izziv pa je bilo uresničiti idejo, da s pomočjo transparentnosti stekla, prikažemo, da dišave prinašajo svetlobo v naša življenja. Izziv pa je predstavljala »nadgradnja«, torej izdelati skulpturo, ki bo s svojo transparentnostjo izražala idejo, da dišava prinaša svetlobo, so izpostavili v Steklarni Hrastnik.

 

Skulptura, na kateri so reliefno upodobljene parfumske stekleničke, je rezultat vrhunske tehnologije in znanja hrastniških steklarjev. Odlikuje jo tudi izjemna optika, čistost stekla in precizen odtis oblik stekleničk.  

 

Trajnostni materiali sporočajo odgovornost do okolja

 

»V Steklarni Hrastnik smo navdušeni nad zaupanjem, ki nam ga je z izborom podelila The Fragrance Fundation France. Z odgovornostjo in veseljem smo sprejeli izziv in v sodelovanju z oblikovalko Sylvie de France pripravili vrhunski izdelek,« je ob zaključku zahtevnega projekta povedal Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Steklarna uporablja najsodobnejšo, avtomatizirano in okolju prijazno tehnologijo, s čimer zagotavljajo visoko kakovost izdelkov ter  znižujejo vplive na okolje in tako gradijo zgodbo trajnostno usmerjenega podjetja.

 

Izdelava totema parfumskih stekleničk je torej še en dokaz, da je Steklarna Hrastnik sposobna izpeljati tehnično najzahtevnejše projekte tudi v razmeroma kratkem času, tako večje kot butične serije. »Steklarna Hrastnik je z izdelkom, odzivnostjo, vrhunsko proizvodnjo, strokovnostjo zaposlenih, uporabo različnih tehnik in nenazadnje z odnosom do ustvarjanja s steklom, pokazala, zakaj so zaupanja vreden partner. Z veseljem jih lahko priporočim tudi drugim partnerjem,« je zadovoljstvo s sodelovanjem s Steklarno Hrastnik izrazila oblikovalka Sylvie de France.

 

Za Steklarno Hrastnik je omenjeni projekt pomemben tudi z vidika prihodnjih poslovnih partnerstev v segmentu prestižne parfumerije, saj bo njihovo ime tudi na ta način poneslo po vsem svetu. The Fragrance Fundation namreč deluje v ZDA, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Rusiji, Združenih arabskih emiratih in Veliki Britaniji, med nagrajenci FiFi pa so bile globalno prepoznane blagovne znamke, kot so Chanel, Kenzo, Hermes, Chloe, Givenchy in Gucci.

 

Fragrance foundation pokal 2 Skulptura 1

 

 Slika v polni ločljivosti:

Podpis pisma o nameri poslovnega in razvojnega sodelovanja med srednjo šolo za strojništvo, mehatroniko in medije ter Steklarno hrastnik

Partnersko sodelovanje med gospodarskimi družbami in šolami pripomore k razvoju družbe in je ključno za številne izzive, ki jih prinašajo nove priložnosti ter novi izzivi na področju zaposlovanja. Zato je Steklarna Hrastnik s Šolskim centrom Celje sklenila poslovno in razvojno sodelovanje. Tako bomo med drugim gradili razvojno in raziskovalno delo, sodelovali na projektih, omogočali praktično izobraževanje ter prenos znanj, spretnosti in veščin.

Veselimo se izzivov, ki so pred nami - saj zaupamo, da bomo le s sodelovanjem dosegali odlične rezultate ter mladim omogočali zanesljiv vstop na trg dela.

 

Partnersko sodelovanje 2019

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador