Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Steklarna Hrastnik ima svoj vonj, ki diši po vrednotah

Hrastnik - Steklarna Hrastnik je v svoje parfumske stekleničke ujela še svoj vonj. Imenuje se ECHO in diši po vrednotah podjetja, ki vodi zaposlene v njem. Vonjavo je posebej za Steklarno Hrastnik ustvarila multimedijska umetnica Eva Petrič, ki je v izbrani vonj vnesla čistost, strast in srčnost, torej vse tisto, kar odraža Steklarno Hrastnik in njene zaposlene.

 

Iz svežega začetnega vonja, ki pooseblja čistost, ECHO prehaja v močan in strasten vonj, ki se konča z nežnim mehkim vonjem, ki predstavlja srce. Limited edition vonjava, namenjena odišavljenju prostorov, je zapakirana v stekleničko Andy iz kolekcije High Glass parfumes. V Steklarni Hrastnik jih izdelujejo iz enega najčistejših stekel na svetu. Stekleničko krasi vijuga idrijske čipke Matična celica potenciala, senčne podobe, prav tako delo mednarodno priznane umetnice Eve Petrič, ki se že leta navdušuje nad steklom kot medijem za njene umetniške instalacije.

 

Umetnica, ki deluje in razstavlja v metropolah, kot so Dunaj, Pariz in New York, namreč steklo dojema kot posrednika med našim notranjim, zasebnim svetom, in zunanjim javnim prostorom. Med drugim je svoje slike, podobe senc na steklu, z naslovom An Echo… a Stain razstavila tudi v priznani newyorški galeriji Mourlot, ki se nahaja blizu znamenitega newyorškega Central Parka.

 

Tudi čipka na steklenički vonjave ECHO predstavlja potencial, ki ga imajo sence, ob tem pa še potencial, ki ga imajo emocije. “Zadnja leta me zanima predvsem človeška oblika; sence in emocije, vse tisto, kar je pri človeku nevidno. Senca, ki jo običajno dojemamo kot temno, skrito in dramatično, je zato vodilni motiv mojih del, saj ima senco vsak človek, ne glede na spol ali raso. V svojih delih jo raziskujem in izražam s pomočjo različnih medijev. Steklo zaradi svojih odsevov omogoča vpogled v notranji jaz, videno pa je odvisno od notranjega počutja,” je svojo  umetniško pot in projekt, ki ga je pripravila za Steklarno Hrastnik, predstavila Petričeva.

 

Na ta način se z vonjem ECHO predstavlja tudi Steklarna Hrastnik. Njen notranji jaz zajema čistost, strast in srčnost, torej “sestavine” za vrhunske izdelke, ki jih pošilja na globalni trg, njen zunanji javni prostor. “Prepričan sem, da je vonj ECHO, ujet v stekleničko Andy iz naše kolekcije High Glass perfumes, izdelane iz enega najčistejših stekel na svetu, inovativen način predstavitve naših izdelkov na trgu, čemur v Steklarni Hrastnik namenjamo vse več pozornosti,” je ob izidu parfumske stekleničke ECHO dejal mag. Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

 

Slika1 Slika2

 Slika3 Slika4

 

Slike v polni ločljivosti:

jpgSlika1.jpg
jpgSlika2.jpg
jpgSlika3.JPG

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador