Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Prvih sedem mesecev poslovanja je zaznamovalo 1,343 milijona evrov čistega dobička in vlaganja v posodobitev proizvodnje

Vlaganja so bila nujna in bodo Steklarni Hrastnik omogočila nadaljnjo rast ter ohranjanje konkurenčnosti na zahtevnem trgu. Zaradi dvomesečne prekinitve proizvodnje v času remonta, namestitve nove peči in obnove strojev  je bil obseg prodaje za 4 odstotke nižji kot v enakem obdobju lani, kar se je odrazilo v nižjem poslovnem izidu iz rednega poslovanja, vendar letošnji rezultati prvih sedmih mesecev kljub temu kažejo na stabilen trend poslovanja. Steklarna Hrastnik je namreč v prvih sedmih mesecih letošnjega leta dosegla za 1.343 milijona evrov čistega dobička, kar je za 22 odstotkov več od načrtovanega.


Steklarna Hrastnik je v prvih sedmih mesecih letošnjega leta  ustvarila za 29 milijonov evrov  prihodkov, dobiček iz poslovanja pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je znašal 4,5 milijona evrov, konsolidiran poslovni izid iz poslovanja (EBIT) pa 1,9 milijona evrov.


»Letošnji  rezultati prvih sedmih mesecev poslovanja kažejo na to, da ima Steklarna Hrastnik velik potencial, ki se še  izboljšuje z našo usmeritvijo k zahtevnejšim kupcem in dražjim proizvodom« je pojasnil generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič. »Uspeli smo za 3 odstotke zvišati prodajno ceno stekla na kilogram, znižati obseg zalog za 1,3 milijona evrov in optimizirati nedobičkonosne programe«.


Z vlaganjem v izobraževanje in razvoj zaposlenih ter s tehničnimi posodobitvami proizvodnje je Steklarna Hrastnik izboljšala procese izdelave steklarskih izdelkov in dvignila raven njihove kakovosti do te mere, da je postala vodilni svetovni proizvajalec butik steklenic za luksuzne pijače. To dokazuje tudi mednarodna nagrada SIB AWARDS, ki so jo letos julija v Las Vegasu prejele tri tehnično zelo zahtevne steklenice za luksuzne pijače, ki jih proizvaja steklarna –  steklenica D'usse Cognac za proizvajalca pijač Bacardi, steklenica Slovenia vodka za podjetje Good Voda in steklenica U'Lovka Vodka. »Še posebej ponosni pa smo na priznanje od mednarodne agencije Intertek« dodaja Božič. »Trgovska veriga Sainsbury's je pri mednarodnem podjetju Intertek naročila celovit pregled Steklarne Hrastnik kot novega  dobavitelja po SQP standardih in opravili smo ga z odliko v vseh kategorijah ocenjevanja.«


Na kadrovskem področju je Steklarna Hrastnik predstavila devet praktičnih projektov za mlade. Namen projektov je, da mladi v teh kriznih časih pridobijo praktične izkušnje.


Na področju zmanjšanja vplivov na okolje se bo Steklarna Hrastnik v prihodnje usmerila v zmanjševanje in reciklažo steklenih odpadkov ter v iskanje možnosti, da bi odpadni prah, ki nastaja v procesu proizvodnje, uporabili kot gradbeni material.

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador