Ljubezen do stekla širili tudi na 18. marketinški konferenci
- 6.5.2013
Zdaj je čas za navdih in pogum, je bilo sporočilo letošnje 18. marketinške konference, ki se je odvijala v Portorožu 21. in 22. maja 2013.
Steklarna Hrastnik je sodelovala na odličnem predavanju in okrogli mizi »Prisluhnili so, razumeli in zmagali!« o uspešnem upravljanju odnosov kot poti do učinkovitega trženja. K besedi sta bila povabljena generalni direktor Steklarne Hrastnik, Andrej Božič, in direktorica Mlekarne Planika, Anka Miklavič Lipušček.
Gostje so bili enotnega mnenja, da je uspešno upravljanje odnosov pot do učinkovitega trženja. Dobri odnosi lahko izboljšajo trženjsko učinkovitost in uspešnost. Ključ do uspeha so torej ljudje. Vodstvo obeh podjetij je skupaj z zaposlenimi vzpostavilo ustvarjalno trženjsko kulturo, ki je privedla do idej in rešitev ter posledično do uspeha. Samo s klasični prijemi to ne bi bilo mogoče.
Andrej Božič je na oder povabil tudi Grego Likarja, ki je predstavil kozarec Celsyum, nov načrtovani proizvod Steklarne Hrastnik. Okrogla miza, predavatelja in Grega s Celsyumom so poželi navdušeno ploskanje udeležencev konference.
Več o SMK najdete na tej POVEZAVI.
Več fotografij s SMK najdete na uradni strani SMK FB.