Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Steklarna Hrastnik proizvaja zahtevno steklenico za blagovno znamko Slovenia Vodka

V New Yorku je bila aprila letos predstavljena  nova vodka, ki se trži pod blagovno znamko  Slovenia Vodka.  Predstavitev vodke je potekala v newyorški restavraciji Oceana, katere lastnik je  Peter X. Kelly.  Partnerja pri projektu sta tudi igralec Bill Murray in baletnik  Mihail Barisnkov. K projektu je Steklarno Hrastnik povabilo ajdovsko podjetje Fructal, ki je od ameriškega podjetja Good Voda prejelo naročilo za izdelavo edinstvene vodke z dodatkom ajde.

»V projekt Slovenia Vodka sem verjel od samega začetka. To je projekt, ki ima velik potencial. Sam predstavitveni dogodek je bil profesionalno izpeljan. Prav vsi udeleženci so bili navdušeni ne samo nad okusom vodke, temveč tudi nad samo steklenico – tako po oblikovalski plati kot tudi zaradi njene vrhunske izdelave« je še o samem dogodku predstavitve Slovenia Vodke v New Yorku povedal Andrej  Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

Naročnikova želja, da bi steklenica spominjala na ledeno kocko, je predstavljala velik izziv za steklarske inženirje, saj so morali ustvariti steklenico s štirimi identičnimi stranicami in z enakomerno  porazdelitvijo stekla. Enakomerna debelina sten je tudi pri prehodu v ramena steklenice in v pri prehodu v debelejše dno. Izdelava sten steklenice brez nepravilnosti je bila pomembno tudi zato, ker je ime vodke napisano na zadnji strani steklenice in se bere čez prednjo stekleno steno in skozi vsebino steklenice. Dodatno pozornost je predstavljal še zamašek steklenice, saj mora biti nameščen na steklenico tako, da prenese težo polne steklenice, ne da bi popustil. S tem projektom je Steklarna Hrastnik še enkrat dokazala, da  je s svojim  znanjem sposobna narediti tehnično najzahtevnejše steklarske izdelke.

V  Steklarne Hrastnik se zavedajo, da takšni dogodki odpira mnoga vrata. Tako so izkoristili priložnost tudi za promocijo kozarca Speak oziroma celotne Speak zgodbe in se veliko pogovarjali o nadaljnjih prodajnih kanalih za boljši prodor izdelkov  namiznega programa na zahteven ameriški trg višjega cenovnega razreda. »Odprtost tako do tega projekta kot tudi do vseh  dobrih zgodb, ki jih ustvarjamo v zadnjem obdobju, navdaja z optimizmom, da smo Steklarno Hrastnik dobro predstavili ter tako promocijo odlično izkoristili za prihodnost« je še dodal Andrej Božič.

 

 SLOVENIA VODKA Bottles 01
DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador